Ruukkigolf ja Sponsor Insight yhteistyöhön
Suomessa on parhaillaan käynnissä golfbuumi ja seurat saavat jo toista vuotta peräkkäin tuhansia uusia jäseniä. Varsinkin nuoret aikuiset ovat löytäneet uuden harrastuksen. Tiiviit golfyhteisöt ovat myös herättäneet yhteistyökumppaneiden kiinnostuksen, sillä golftaloudet kuuluvat monessa kategoriassa kuluttajina maan aktiivisimpaan neljännekseen. Autot ovat keskimääräistä uudempia, aktiiviset ihmiset matkustavat paljon, he pitävät hyvinvoinnistaan huolta ja satsaavat paljon elämän laatuun.
Toimitusjohtaja Nina Sampakoski, RuG:
”Olemme satsanneet nyt pari vuotta Ruukkigolfin toiminnan ja mielikuvan kehittämiseen. Siitä näkyvin osa on brändiuudistuksemme, jossa visuaalisen ilmeen lisäksi skarpattiin myös ydinviestiä eri kohderyhmille. Tämä näkyy myös yhteistyökumppaneiden aktivoitumisena. Olen saanut monta yhteydenottoa, joissa tiedustellaan mahdollisuuksia tulla mukaan Ruukin kumppaniksi. Tiivis yhteydenpito pelaajiimme kiinnostaa monia ja meidät nähdään myös uutena vaihtoehtona perinteisten medioiden rinnalla viemään viestiä suoraan aktiivisiin talouksiin.”
Toimitusjohtaja Tommi Puskala, Sponsor Insight:
”Kiinnitimme jo viime kaudella huomiota Ruukkigolfin nousuun Suomen golfkartalla ja otimme Ninaan yhteyttä kesällä. Siitä se sitten lähti ja ensimmäisessä jäsenkyselyssä pureudumme ensisijaisesti siihen miten hyvin nykyiset yhteistyökumppanit on huomattu jäsenistön keskuudessa? Miten kumppaneiden läsnäolo on huomattu, onko heidän palveluitaan käytetty tai ollaanko aikeissa käyttää? Kysymme myös jäsenistön mielipiteitä erilaisista erikoistarjouksista ruukkilaisille, joita kumppanit voisivat räätälöidä. Tutkimuksen tulokset avataan sekä jäsenistölle että yhteistyökumppaneille.”
Lisätietoja:
Nina Sampakoski, 044 – 359 7459
Tommi Puskala, 050 – 563 8218
Sponsor Insight on sponsoroinnin ja tapahtumien tutkimiseen erikoistunut yritys joka aloitti toimintansa Suomessa 1996. Asiakkaina ovat sekä sponsoroivat brandit sekä oikeudenomistajat.
Linkki Sponsor Insightin kotivulle!